I love nude

IMG-00134

Witam w nowym tygodniu 🙂

Dzisiejsze mani, to klasyczny nude z odrobiną koloru. Tym razem użyłam lakieru Miss Selene nr 210. Nałożyłam dwie warstwy i krycie było, jak dla mnie, zadowalające, aczkolwiek trzecia warstwa nie zaszkodziłaby 😉 Odcień jest bardzo ładny, lekko różowy – odpowiada mi. Na serdecznych też Selenka w dwóch warstwach: piękny fiolet nr 240. Jest on bardzo przyjemny w użyciu i ma świetny kolor. Fiolet pociągnęłam jedną warstwą holosia I-Nails nr 392 (dobrarada.com) oraz jedną brokatowej Selenki 173. Całość przemalowana topcoatem z Essence: Quick Dry.

01202_untitled

Ogólnie przekonałam się ostatnimi czasy do Miss Selene: za naprawdę niewielkie pieniądze można mieć przyzwoitej jakości lakiery. Kolorów jest całe mnóstwo do wyboru… A jak na razie nie trafiłam na kiepsko kryjący/zasychający. Ja kupuję Selenki po 2,9zł lub 3,25 zł – zależy od drogerii.

Miłego oglądania! Pozdrawiam!

Zdjęcia mani wykonał/photos of manicure made by Bartek Zaborowski: http://www.zaborowski-photography.com.

IMG-00135

IMG-00127

Click to enlarge

One thought on “I love nude

Skomentuj

