Rimmel x 2

nails_2013-2 extra

Dzień dobry!

Niedawno dostałam cudownego Rimmela z kolekcji Precious Stones. Są dwa kolory tego brokatowego lakieru: Ruby Crush i Diamond Dust. Mam czerwony, czyli Ruby Crush. Jest naprawdę bardzo błyszczący, bo składa się z bardzo drobnego czerwonego brokatu oraz pojedynczych srebrnych piegów. Użyłam go na czerwony lakier, więc nie przejmowałam się kryciem, jednak trzy warstwy na pewno dadzą zadowalający efekt. Koszt takiej błyskotki to ok 10zł. Maluje się nim bardzo dobrze, szybko schnie, a błyszczy się przepięknie. Zdecydowanie polecam!

Do mojego mani użyłam czerwonego Rimmela Lycra Pro w odcieniu 323 Riviera Red oraz Precious Stones 002 Ruby Crush. Topcoat: Quick Dry z Essence.

Pozdrawiam i miłego oglądania!

All photos:  Bartek Zaborowski http://www.zaborowski-photography.com

nails_2013-7

nails_2013-5

nails_2013-6

Click to enlarge

4 thoughts on “Rimmel x 2

  1. Dziękuję za miłe słowa 🙂
    Co do PS – jest świetny. Ma takie cudne drobinki, które rzadko się zdarzają w lakierach. Co do Rimmela, mam 3 ich lakiery: PS i dwie czerwienie (Lycra Pro i 60sec). Jestem z nich zadowolona, dość ładnie kryją, w miarę szybko szybko schną i mają przyjemną konsystencję oraz wygodny pędzelek. Myślę, że warto spróbować. 🙂 Ja je lubię 🙂

  2. Ooo, widzę, że udało mi się znaleźć kolejną maniaczkę pazurków z wizażu 🙂
    Stronę dodaję do ulubionych na blogu gdyż zamierzam tu jeszcze nie jeden raz zajrzeć.
    A ten lakier rimmela musi być mój – wygląda on przecudnie u Ciebie, jeszcze chyba nigdzie nie wiedziałam takiego efektu.
    Jeszcze mam prośbę jak osobiście oceniasz lakiery właśnie tej firmy? Jakoś parę razy chciałam się w nie zaopatrzyć jednak jakaś niepewność mi na to nie pozwalała.

Skomentuj

