IWD 8.03 – new arrivals :D

Dzień dobry!

W piątek mieliśmy Dzień Kobiet, dziś więc chwalę się, co dostałam! 😀

44814_20130310

Dwa Gel Like od Wibo, o których pisałam wcześniej w kolorach od Siouxie i Jamapi. Kolory są genialne, wibrujące i elektryzujące. Już malowałam nimi paznokcie (niestety nie miałam czasu zrobić zdjęć) i hmmm… Spodziewałam się czegoś więcej. Czy to efekt „Gel Like”? Jak dla mnie – nie. Maluje się, szczególnie pomarańczowym, dość ciężko. Jest gęsty i szybko schnie, przez co niewprawna ręka będzie miała problem z poprawkami. Róż jest lepszy w obsłudze. Jednak i tak dość wymagający.

Podsumowując: tak jak kolory mnie zachwycają, to reszta nie powala.

Kolejny lakier, to z Glamour Nails od Wibo nr 1. Piękny kolor w buteleczce, zobaczymy, jak na paznokciach. Wydaje się być dość rzadki.

I ostatni to też Wibo, tym razem Express Growth nr 280. Klasyczna, ciemna czerwień. Pięknie połyskuje. Klasyk warty kupna. Nie malowałam jeszcze, ale maznęłam swatch na tipsie i jest świetny. 🙂

Jak tylko będę miała czas (czyli dopiero w weekend), to pokażę to i owo na paznokciach.

Pozdrawiam! 🙂

4 uwagi do wpisu “IWD 8.03 – new arrivals :D

  1. No tak widzę, że wciąż wszyscy komentują tak samo całą serię lakierów blogerskich 😦 Jedyną ich zaletą są chyba kolory.
    Co do glamour mam 2 lakiery, jeden srebrny ( świetne krycie o dziwo bo również jest rzadki – jedna warstwa wystarcza) no i czerwony z pomarańczowymi drobinkami, jego nakładam na czerwoną bazę dzięki temu nie trzeba dawać większej ilości warstw 🙂 A więc z niecierpliwością będę czekać na Twoją recenzję tego miedzianego? cuda 🙂

    1. Niestety, nie będę oryginalna, co do Gel 😦 To miło słyszeć, że Glamour są miłe w użyciu, bo kolory są świetne 🙂 Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się wypróbować 🙂

Skomentuj

