Matt Blue

Dzień dobry!

01298_untitled

Ponieważ mamy powrót zimy, to i ja mam zimę ponownie na paznokciach. Niedawno zakupiłam niebieski lakier z Miss Selene (nr 204) i oto on. Zmatowiłam go topem z Vipery Focus On nr 13 i muszę przyznać, że podoba mi się w tej wersji. Na lewej ręce widać moją pierwszą próbę z ciętą folią… Nie jest to łatwe, gdyż folia jest w różnej wielkości kawałkach, często pozaginana i nie zawsze chce się płasko nakleić. Ponieważ nie miałam nerwów na drugą rękę, to zostało tj jest. 😉 Folię kleiłam na top z Essence.

01315_untitled

Wracając do matującej Vipery – jak widać efekt matu jest, ale na pewno nie jest to taki zabójczy, totalny mat. Jak dla mnie taka mocniejsza satyna. Ale i tak podoba mi się taki efekt – dla mnie wystarczający. Ewidentnie widać (przynajmniej na żywo), że jest to mat, a nie zwykły lakier. Poza tym, sam lakier jest bardzo przyjemny w użyciu, gdyż nie jest rzadki i ma szeroki pędzelek, którym bardzo dobrze i szybko pokrywa się paznokieć. Szybko schnie i nie zostawia smug. Bardzo jestem zadowolona, że wybrałam właśnie ten produkt matujący. Nie kosztował wiele, bo ok 13zł.

Miłego oglądania i pozdrawiam 🙂

01297_untitled

4 uwagi do wpisu “Matt Blue

  1. Taką folię najlepiej przyklejać na klej przeznaczony do tego typu zadań, jednak ciężko takowy w Polsce znaleźć 😦
    Lakier bardzo ładny z tym efektem matu, sama przy okazji zamawiania miseczki do mani kupiłam za 5zł 😀 zobaczymy jak będzie sobie radzić, bo firmę pierwszy raz na oczy widziałam^^

    1. Aha, no widzisz, może i lepiej by to szło…Ale ja tak rzadko używam tego typu ozdób, że chyba nie warto mojego trudu w zdobyciu takiego kleju 🙂 Dziękuję :* Ciekawa jestem, jak ten Twój matujący się sprawdzi! 🙂

Skomentuj

