so sparkling manicure!

Dzień dobry!

01326_untitled

Na zrównoważenie pogody, mam coś ciepłego i iskrzącego. To moje pierwsze użycie lakieru Glamour Nails z Wibo nr 1. Na serdecznych zrobiłam tuning Futurą dwójką, też z Wibo. Co do GN – użyłam tutaj 3 warstw. Były cienkie, bo lakier jest dość rzadki. Krycie jest średnie i właściwie nie wiem, ile trzeba by warstw malować aby uzyskać 100% pokrycie…? Ale lakier jest tak połyskliwy, że trzy są zadowalające 🙂

01330_untitled

Co do Futury – lubię ten brokat. Dobrze się nim maluje, nie nabiera zbyt wiele drobinek, więc można uzyskać delikatny efekt. Z serii Futura mam jeszcze niebieski i chyba trafił mi się felerny, bo jest okropnie gęsty i praktycznie nie da się go używać. Koniecznie muszę go potraktować rozcieńczalnikiem, który muszę wreszcie kupić (!).

Miłego oglądania, pozdrawiam 🙂

01322_untitled01320_untitled

2 uwagi do wpisu “so sparkling manicure!

  1. A to ciekawe, każdy lakier z serii glamour ma inne krycie na to wychodzi ^^ Jeden mam z kryciem po 1 warstwie (srebrny), a drugi po milionie lub szybciej nałożona jedna warstwa na czerwony (czerwony z złotymi drobinkami).
    U Ciebie zaś umiarkowanie 🙂 Kolorek bardzo fajny jak każdego z tej serii 🙂

Skomentuj

