Like stars in the sky

Dzień dobry!

01357_untitled

Mamy wiosnę, aczkolwiek nie widać tego… I z tego powodu nowe mani, ale chłodne kolorystycznie, jeszcze zimowe – u mnie za oknem zwały śniegu i pada. Tym razem lakierowa „kanapka”, która dała dosyć efektowny rezultat. Użyłam jako bazy pięknego granatowego lakieru z duo-zestawu Essence Colour3 Midnight Date. Nałożyłam jedną warstwę, aczkolwiek, dla dobrego krycia powinny być dwie. Potem pomalowałam jedną warstwą słynnego brokatu Colour&Go Blue Addicted Essence, a trzecia warstwa to drugi lakier z duo-zestawu, czyli City That Never Sleeps (genialny jest!). Wszystko pokryte topem, oczywiście.

01356_untitled

Kilka słów o Nail Colour3: dwa lakiery o obłędnych kolorach. Granatowym dobrze się maluje i dość dobrze kryje. Ma piękny, głęboki kolor. Drugi z zestawu, to taki top w półprzeźroczystej bazie,
o lekko fioletowym kolorze z bardzo drobnymi opiłkami brokatu oraz flakesami. Niesamowicie połyskuje – jestem nim zachwycona!

Sami oceńcie efekty!

Miłego oglądania! Pozdrawiam 🙂

01355_untitled

01359_untitled

01354_untitled

8 uwag do wpisu “Like stars in the sky

  1. Jestem urzeczona tą odsłoną Twoich boskich nails! Wyglądają świetnie! Barwy zdecydowanie mroźne, lecz prezentują się bardzo ciekawie i niebanalnie:).

  2. Wygląda to bardzo ładnie, jakby takie małe muszelki 🙂
    Ja topy z dodatkowymi efektami z essence uwielbiam.. Jednak lakiery z serii colour and go niestety nie za bardzo 😦 Dziś się męczyłam z fioletem i doszłam do wniosku, że nie kupię już ani jednego z tej serii :/

    1. Dziękuję 🙂 Ja mam kilka lakierów C&G i jestem z nich zadowolona… Może też zależy jakie mamy kolory. Ja mam wszystkie z tej starej serii (tj na zdjęciu widać) w prostych buteleczkach. Ale nie wiem, czy to ma znaczenie. A dlaczego ten fiolet taki słaby? Co się działo?

Skomentuj

