Purple with glitter

Dzień dobry!

01516_untitled

W swoich zbiorach od niedawna mam lakier marki „Poezja” nr 36, o pięknym ciemnofioletowym odcieniu. Jest to kolor trudny do oddania na fotografiach i dlatego to, co widać tutaj nie jest tak do końca jeszcze tym, co na żywo. Lakier, oprócz świetnego koloru, jest bardzo przyjemny w użyciu: łatwo się nim maluje, dwie warstwy bardzo dobrze kryją, schnie naprawdę szybko. Kosztuje ok 5 zł, także cena niewygórowana, a jakoś całkiem niezła.

Przez walkę w programie graficznym o wydobycie koloru „Poezji”, odcień zatraciły brokaty, niestety. Serdeczne ozdobiłam jedną warstwą słynnego brokatu Time for Romance Essence oraz jedną warstwą Miss Selene nr 173. Całość pokryta nowym u mnie top coatem Manhattan Pro Shine. Co do tego topu jeszcze się nie mogę wypowiadać za wiele, gdyż było to pierwsze użycie. Jak na razie zauważyłam, że nie nabłyszcza bardzo mocno, a to pewnie dlatego, że jest rzadki i nakłada się cienką warstwę. Schnie dość szybko, a jaka jest jego trwałość, to się dopiero okaże.

01519_untitled

Jak się Wam podoba takie ciemny fiolet na paznokciach? 🙂

Pozdrawiam i miłego oglądania!

01513_untitled

01514_untitled

2 thoughts on “Purple with glitter

  1. Osz Ty ja własnie wróciłam do domku i przyniosłam z sobą miedzy innymi tego maluszka z miss selen 😛 Fiolet ciekawy, ostatnio wszędzie go pełno (sama mam obecnie 3 kolory fioletu na paznokciach :D), takiego jak pokazujesz jeszcze nie wiedziałam 🙂

Skomentuj

