My second handmade glitter nail polish

Dzień dobry!

Dziś pokazuję nową brokatową mgiełkę, którą sama stworzyłam. Do tego celu kupiłam bezbarwną Selenkę i wsypałam do niej bardzo drobny miedziany brokat z Empiku oraz troszkę grubszy złoty, niewiadomego pochodzenia (obydwa brokaty miałam w domu, także jedyną inwestycją był lakier). Drobny świetnie się zachowuje w lakierze, ten grubszy szybciej opada. Miedziany brokat lekko zafarbował lakier, ale sam nie stracił koloru. Oczywiście drobinki opadają na dno, ale bardzo łatwo można wszystko wymieszać.

01538_untitled

 

Ponieważ wsypałam brokatu dość dużo, mgiełka ma dużo drobinek i jest naprawdę bardzo połyskliwa. Oto efekt na tym samymi mani, które ostatnio pokazywałam (na małym dwie warstwy mgiełki, a na serdecznym mgiełka nałożona na dwa inne brokaty):

01528_untitled

01536_untitled

Jak się Wam podoba mój nowy wynalazek? 🙂

Pozdrawiam!

2 thoughts on “My second handmade glitter nail polish

  1. Widzę, że bardzo spodobała Ci się ta zabawa 😀 Fajny lakier z tego wyszedł (myślałam wręcz, że to oryginalny lakier kupiony w takiej postaci jak na 1wszym zdjęciu :))

Skomentuj

