Handmade nail polish – blue berry cocktail

Dzień dobry!

01556_untitled

Na krótko zawitała wiosna – u mnie właśnie pada śnieg z deszczem… Ale ja nie o tym. Zrobiłam brokatowe mgiełki niedawno, a teraz przyszła pora by „wymieszać” swój lakier do paznokci. Oczywiście, zrobiłam go poprzez zmieszanie dwóch lakierów do paznokci: do końcówki lakieru Oriflame Twist’n’Play odcień Flash Pink dolałam niebieski Delia Coral nr 101. Trudno określić proporcje – dolewałam tak długo niebieskiego, aż kolor mi się spodobał. Ostatecznie wyszedł odcień jagodowy z niebieskim, delikatnym shimmerem. Niestety, zdjęcia są troszkę przekłamane – kolor nie jest tak ostry. Krycie jest średnie – 2 warstwy dają na niektórych paznokciach prześwity.

Jestem zadowolona z tego eksperymentu. A Wam jak się podoba? 🙂

 

01555_untitled

01558_untitled

2 thoughts on “Handmade nail polish – blue berry cocktail

Skomentuj

