sparkling brown

Dzień dobry!

01573_untitled

W poniedziałek przyszedł do mnie zamówiony w sklepie HNB lakier Black Prince nr 27. Okazało się, że kolor jest zupełnie inny, niż to, co na próbniku na stronie. Jednakże i tak mi się podoba. Jest to ładny, niezbyt ciemny brąz z flakesami. W ogóle historia tego zamówienia jest, hmmm… ciekawa. Zamawiałam lakier Vital nr 27 (i zapłaciłam cenę za Vital), gdyż na stronie wydawało mi się, że będzie to czerń/bordo z czerwonymi drobinkami. Nie mogłam nigdzie wygooglować tego lakieru, więc liczyłam, że kolor na stronie sklepu okaże się właśnie taki. Gdybym widziała, że lakiery Black Prince mają takie same kolory i można je znaleźć u innych blogerek, to nie byłoby problemu. I tak
w poniedziałek przyszło zamówienie, a tam zamiast butelki Vital, jest Black Prince o tym numerze, co zamawiałam. Troszkę się zdziwiłam – weszłam więc na stronę sklepu, szukam lakierów BP i oto one: droższe i w tych samych kolorach. Nie ukrywam, trochę się zdenerwowałam, bo chciałam konkretny kolor.. gdybym widziała, że to brąz, nie zamawiałabym.

No, ale jest i trzeba go wykorzystać. Tutaj pokryłam go jedną warstwą mojej dorabianej mgiełki. Całość pokryta topem ProShine Manhattan.

01574_untitled

Miłego oglądania! Pozdrawiam 🙂

01566_untitled

01567_untitled

01571_untitled

Click to enlarge.

2 thoughts on “sparkling brown

  1. To widzę, że troszkę przygód miałaś, osobiście bardzo bym się wkurzyła.
    Co do zdobienia, wyszło bardzo fajnie, ten brokat wpasował się świetnie 🙂

    1. zdarza się i tak… ale nie chce mi się z nimi wykłócać – gra nie warta świeczki. Dziękuję, miło, że się podoba 🙂 Ja niekoniecznie przepadam za brązami, ale ten jest OK 🙂 Tym bardziej z brokatem.

Skomentuj

