Holografic Shine by Eveline

Dzień dobry!

01606_untitled

Dziś przedstawiam delikatny, holograficzny manicure. Cukierkowy róż to nie jest mój ulubiony kolor 😉 Ale na paznokciach może się czasem pojawić. Ostatnio obłowiłam się w lakiery Eveline Holografic Shine w śmiesznej cenie: po 2zł sztuka (jeden numerek był nawet za 1zł!). W sumie mam 10 lakierów z tej kolekcji. Uwielbiam je, są naprawdę świetne. Kolory, które goszczą na moich paznokciach teraz, to 403 i 404. Krycie jest słabe (jak całej serii), 3 warstwy to norma, przy czym pod światło i tak widać jeszcze prześwity. Schną szybko i co mnie zadziwia – nigdy nie mam odciśniętej pościeli rano.

01604_untitled

Czy Wy też lubicie holosie Eveline? 🙂

Pozdrawiam i miłego oglądania.

 

01600_untitled

01603_untitled

 

Click to enlarge.

4 thoughts on “Holografic Shine by Eveline

  1. O żesz, gdzieś Ty je dorwała? I to w takiej cenie!? Ja ich na żywo nigdzie nie wiedziałam… ba nawet na żadnym sklepie internetowym 😦 A bym brała od razu, śliczne są 🙂

    1. To prawda, są bardzo trudno dostępne :/ Pierwsze 3 sztuki kupiłam kiedyś w drogerii w Warszawie. Ostatnie nabytki, czyli 7 buteleczek, dorwałam w Tesco Extra (sic!). Są naprawdę śliczne.

Skomentuj

