MIYO Metallic Glam

Dzień dobry!

01622_untitled

Po ostatnim szaleństwie holosiowym, teraz pora na coś metalicznego i ciemnego. Dostałam niedawno lakier MIYO z serii Metallic Glam, odcień 35 Mars.

01618_untitled

Z tej serii brand wypuścił jeszcze 3 kolory prócz Marsa: turkus, czerwony i czarny (KLIK). Trudno uchwycić prawdziwy kolor lakieru: jest połyskliwy, ma drobinki i zależnie od kąta padania światła jest albo granatowo-niebieski albo fioletowy, jednakże aby ten fiolet zobaczyć, trzeba się trochę nagimnastykować. Maluje się bardzo dobrze, jednak do krycia potrzebne są trzy warstwy, nie ma mowy, bo poprzestać na dwóch. Na lewej ręce robiłam próby nowego linera Ingrid, ale o nim innym razem napiszę. Całość pokryta topem.

Miłego oglądania, pozdrawiam! 🙂

01621_untitled

01623_untitled

4 thoughts on “MIYO Metallic Glam

  1. Ładny granacik 🙂 Gdybym miała tu gdzieś pod noskiem lakiery MIYO pewnie chętnie bym się zaopatrzyła… ale niestety nie widziałam, a jak już szukałam to podobno jest tylko jedno miejsce dość daleko i nie pewne 😦

    1. Oj, to ja tu mam MIYO’wy raj, bo mam kilka drogerii z MIYO. Jakbyś czegoś szukała od nich, albo po prostu chciała wypróbować, to daj znać, mogę Ci kupić i przesłać 🙂

Skomentuj

