Sparkling blue with violet glitter

Dzień dobry!

01666_untitled

Znowu uderzyłam w niebieski – ostatnio polubiłam bardziej.  Tym razem niebieściak z firmy Poezja (nr 5/2), który delikatnie wpada w fiolet, jednak trudno uchwycić kolor na fotografiach. Poza tym, nie jest tak jasny, jak u mnie. Nałożyłam dwie warstwy Poezji, potem położyłam jedną warstwę z duetu Essence (City that never sleeps) oraz jedną brokatu Miss Selene nr 173.

01671_untitled

 

I wyszła taka oto kanapka. Kolor bazy zmieniły flakesy Essence, gdyż one wpadają lekko w fiolet. Ależ są cudne! Mienią się na piękny błękit i mają też urocze brokatowe drobinki – świetne! Ogólnie jestem zadowolona z efektu.

A Wam, jak się podoba? 🙂 Pozdrawiam!

01661_untitled

01663_untitled

Click to enlarge.

2 thoughts on “Sparkling blue with violet glitter

  1. Faktycznie wyszła niezła kanapka ^^
    Próbuję sobie wyobrazić jak efektowne są na żywo gdyż na zdjęciach flejksy są bardzo mało widoczne 😦

Skomentuj

