White birds – stamping nail art

Dzień dobry!

01703_untitled

Niedawno nabyłam gumową płytkę do robienia stempli i oczywiście nie omieszkałam jej użyć w moim nowym manicure. Nauka obsługi trwała dość krótko – sam system jest prosty, tylko trzeba się przyłożyć do samego nanoszenia wzoru. Jak się używa takiej płytki? Nanosimy lakier na wybrany wzór na płytce, tak aby lakier wszedł w zagłębienie. Następnie odciskujemy nadmiar lakieru na kartce, tak aby pozostał on tylko w rowku ze wzorem. Przed nanoszeniem na paznokieć, należy się jeszcze upewnić, czy lakier nie został gdzieś na powierzchni – można go łatwo usunąć drewnianą szpatułką. Jeśli mamy pewność, że emalia jest tylko w zagłębieniu, mocno dociskamy gumkę do powierzchni paznokcia. Wzór powinien się bez problemu odkleić od gumy i przykleić do pazurka.
I tak mamy wzór gotowy.

01706_untitled

Do tego manicure użyłam pięknego, zielonego lakieru od Lovely: Must Have Optimistic nr 4. Kolor jest zdecydowanie bardziej zielony niż na zdjęciach, ma większą głębię i intensywność. Do stemplowania wzięłam biały lakier no name (nie pamiętam, skąd go mam…) oraz płytkę gumową z Chińskiego Marketu, która kosztowała mnie 5zł. Biała emalia, którą użyłam jest troszkę zbyt słabo napigmentowana i mało gęsta, stąd też wzór nie ma tak intensywnego koloru, jak bym chciała.

01708_untitled

 

Jak się Wam podobają stemplowane wzory? Używacie? 🙂

Miłego oglądania, pozdrawiam!

01705_untitled

6 thoughts on “White birds – stamping nail art

  1. Widziałam to cudo na allegro, ale jakoś nie odważyłam się zamówić póki co 😛
    Słabo idzie mi z zwykłymi stemplami… Jak będziesz robić jakiś bardziej napigmentowanym lakierem wzory za pomocą tego urządzonka koniecznie pokaż.
    A Lovely śliczny – że też go nigdy nie wiedziałam :/ Bo posiadam z tej serii tylko szary z różowymi drobinkami

Skomentuj

