Lively Lilac by Rimmel & nail art

Dzień dobry!

01719_untitled

Ostatnio mani szybko mi się niszczą ale nie ubolewam jakoś bardzo, bo mogę próbować kolejne nowe lakiery i pomysły 😉

01727_untitled

Dziś delikatny fiolet od Rimmel I love Lasting Finish nr 170, a na nim coś na kształt kwiatków. Wszystko malowane lakierami i pokryte topem Manhattanu. Niestety, top rozmazał mi troszkę wzory i rozciągnął czarny lakier na paznokciu :/ Na zdjęciach się to bardziej rzuca w oczy, na żywo nie jest tak źle. Widać, za szybko po malowaniu sięgnęłam po top. Jednak manicure pokazuję, głównie ze względu na Rimmela. Nigdy nie sięgałam po takie kolory lakierów, na ten skusiłam się, gdyż był po 3zł (albo 4zł?) w Pepco. I nie żałuję, wręcz zapaliłam się do dalszych zakupów.

01724_untitled

Jak się Wam podobają takie kolory? Pozdrawiam i miłego oglądania! 🙂

01722_untitled

01723_untitled

Click to enlarge.

2 thoughts on “Lively Lilac by Rimmel & nail art

  1. Ja tam bardzo często sięgam po takie kolory xD 🙂 strasznie lubię odcienie niebieskiego i fioletu na paznokciach 🙂 kolor jest piękny – tym bardziej w takiej cenie.. ani trochę się nie dziwię, że się skusiłaś na niego :):*

    1. dzięki 🙂 ja nie mam zbyt wielu pasteli, a ten fiolet mnie urzekł 🙂 i wydaje mi się, że pasuje do moich pazurków.. będę sięgać po nie częściej 🙂 Pozdrawiam!

Skomentuj

