Green & mint

Dzień dobry!

01816_untitled

Wiosenne zielenie w moim dzisiejszym manicure. Zielony, to Rival de Loop nr 223. Lakier ten jest przywieziony z Niemiec, podobnie jak złoty brokat Rival de Loop Young (nr 23 golden glitter). Mięta jest polskiego pochodzenia – Celia Woman Summer nr 9. Każdy lakier został nałożony w trzech warstwach, prócz brokatu, gdzie nałożona została tylko jedna. Tym razem nie mam lakieru nawierzchniowego. Jak oceniam lakiery RdL? Zacznę od ceny – kosztują ok 1,5 Euro (6zł) i są dostępne oczywiście w Rossmannach (w Polskich nie widziałam). Mają dość gęstą konsystencję, także malować trzeba raczej szybko i nabierać dużo lakieru na pędzelek. Rozprowadzanie nie jest łatwe. Jednak są dobrze napigmentowane (każdy, który mam) i kryją naprawdę świetnie.
W większości przypadków dwie warstwy dają 100% krycie. Pędzelki nie są duże, ale wygodnie się nimi maluje. Schną przyzwoicie, a z dobrym topem szybko.

01821_untitled

Natomiast, jeśli chodzi o lakier Celii, to przede wszystkim jestem zadowolona z koloru, bo jest przepiękny. Jednak lakier jest dość rzadki i niezbyt kryjący, także 3 warstwy, to raczej konieczność niż wybór. Schnie dobrze. Cena: ok 5,6zł.

Miłego oglądania, pozdrawiam! 🙂

01817_untitled

01818_untitled

2 thoughts on “Green & mint

  1. Hmm o Niemieckich lakierach nigdy nie słyszałam, ale u mnie już odpadają, strasznie nie lubię glutków, a wolę te o rzadszej konsystencji.
    Tak czy siak kolorki ładne i cały mani mi się podoba 🙂

Skomentuj

