Miss Universe

Dzień dobry!

01853_untitled

Poprzednie mani szybko uległo zniszczeniu w konfrontacji z pieleniem, ziemią i wodą. Nie martwię się jednak, bo dzięki temu mam nowe 😉 Prezentuję Wam Miss Universe (nr 147) od Essence. Lakier ma cudny kolor! Jestem nim zauroczona: ma drobinki turkusowe i bardzo ciemne granatowe,
w słońcu świetnie je widać, w cieniu jest bardzo ciemny. Do krycia potrzeba trzech warstw, aczkolwiek ja na zdjęciach mam 4. Spieszę wyjaśnić dlaczego. Otóż, malowałam paznokcie późno w nocy i nie czekałam aż warstwy porządnie zaschną. I tak, rano po obudzeniu okazało się, że wyszły bąble i dałam czwartą warstwę, aby je przykryć. Lakierem maluje się w miarę dobrze. Czas schnięcia – bez szału, ale dobrze. Całość pokryta topem.

W zanadrzu mam jeszcze Chic Reloaded i na pewno będzie z nim nowy post w najbliższym czasie. 🙂

Jak się podoba MU? 🙂 Pozdrawiam!

01844_untitled

01843_untitled

01854_untitled

Skomentuj

