GR Scale Effect!

Dzień dobry!

01988_untitled

Jaka wielka była moja radość, kiedy udało się zrobić grupowe zamówienie na lakiery Scale Effect, których w Polsce trudno już się doszukać. I tu, wielkie podziękowania raz jeszcze dla Ani :* Mam dwa lakiery, numery 2 i 4, a dziś prezentuję nr 2 na emalii Max Factor nr 18 Cloudy blue. GR maluje się dobrze, pędzelkiem nabiera się wystarczająco dużo flakesów, u mnie jest jedna warstwa. Co do lakieru MF, to hmmm… kolor świetny, taki brudny ciemny granat. Do pełnego krycia potrzeba 3 warstw. U mnie są dwie, bo z nawierzchniowym nie widać prześwitów. Ogólnie nie jestem zachwycona tym lakierem.

Lubicie taki efekt na paznokciach? Pozdrawiam i miłego oglądania!

01991_untitled

01981_untitled

01983_untitled

01987_untitled

Skomentuj

