Dark violet like jelly beans

Dzień dobry!

02011_untitled

Wypróbowałam kolejny lakier przywieziony z Niemiec, czyli Rival de Loop High Gloss Nail Colour nr 45. Żelkowe wykończenie, które daje lakier, uzyskujemy po 4 warstwach. Lakier ma niezły połysk, ale warto położyć top. Trudno mi ocenić czas schnięcia, gdyż warstwy nakładałam po sobie,
z małymi przerwami i całość była utwardzona dopiero na drugi dzień (malowałam wieczorem). Maluje się nim tak, jak każdym innym żelkiem.

I teraz mała dygresja na temat lakierów z żelowym wykończeniem: uwielbiam to wykończenie, ale naprawdę, często nie mam cierpliwości do takich emalii. A wiadomo, że kilka warstw jest niezbędnych. Schną wieki, a top przyspieszający schnięcie na niewiele się zda…

Lubicie żelowe wykończenie? Jak się Wam podoba ten kolor? Miłego oglądania i pozdrawiam! 🙂

02016_untitled

02010_untitled

02008_untitled

4 uwagi do wpisu “Dark violet like jelly beans

  1. Ja tam wole zwykłe wykończenie (zawsze można nałożyć top) bo do żelowych lakierów jakoś brak mi cierpliwości, wolę konsystencje te bardziej leiste. Kolorek piękny, czegoś takiego brakuje w mojej kolekcji

    1. No właśnie… Ale żelki są raczej rzadkie i lejące właśnie, tyle, że nie kryją. Kolor jest super, na żywo jeszcze lepiej. 🙂 Pozdrawiam!

Skomentuj

