Essence C&G: Chic Reloaded

Dzień dobry!

02061_untitled

Chic Reloaded, czyli kolejny lakier od Essence, który mam w zbiorach. Bardzo podoba mi się kolor,
a raczej kolory na które się mieni. Raz zielony, raz fiolet – świetny jest. Jednak jest pewne „ale”. Mam wrażenie, że lakiery z nowej serii C&G, czyli te w nowych buteleczkach, są gorszej jakości, niż te
w starych. Po jednym dniu miałam już odpryski, i to takie nie do uratowania. Lakier już zmyty. Bardzo wielka szkoda, bo jest naprawdę piękny. Maluje się nim wygodnie, a do krycia potrzeba 2 warstw. Zresztą, odnośnie ich trwałości rozmawiałam już na forum i nie tylko ja to zauważyłam.

Chyba nie będę już kupować tych emalii. Szkoda pieniędzy mimo, iż kolory są kuszące. A Wy co sądzicie o tych lakierach?

Pozdrawiam!

02059_untitled

02057_untitled

02054_untitled

2 thoughts on “Essence C&G: Chic Reloaded

Skomentuj

