Faded blue with glitter

Dzień dobry!

02136_untitled

Pisałam już, że lubię lakiery z serii Must Have od Lovely? To właśnie piszę. Mam trzy kolory, a dziś użyłam nr 6 Naturalist. Nie kryje zbyt dobrze, musiałam położyć 3 warstwy, jednak kolor, jak dla mnie, wynagradza. Schnie przeciętnie, demonem prędkości nie jest, ale maluje się nim dość dobrze. Na wierzch nałożyłam jedną warstwę mgiełki SB nr 233.

Jak się Wam podoba efekt? 🙂

Pozdrawiam!

02138_untitled

02132_untitled

02137_untitled

Skomentuj

