Oh my Gosh, spider!

Dzień dobry!

02172_untitled

Moje wzorki najczęściej są przypadkowe, kiedy to mając pomysł na coś konkretnego w trakcie malowania zepsuję i kombinuję coś nowego z tego zepsutego. I tym razem tak było, bo żadna pajęczyna, ani pająk w planie nie był…

Tak czy inaczej – jest. A wszystko na bazie z „klasycznej czerwieni” Gosh (nr 002). I ten lakier jest naprawdę genialny! Maluje się nim bardzo dobrze. Lakier jest dość rzadki, nie smuży, ładnie się poziomuje. Nie jest to kolor kryjący w 100%, dlatego dwie warstwy wystarczają. Pędzelek nie jest zbyt duży, ale dość wygodny, chociaż pierwsze malowanie (czyli lewej ręki) troszkę zepsułam, bo zalewałam skórki. Kolor jest piękny, czerwony, niezbyt mocny.

Do wzorków użyłam czarnego Miss Sporty i pędzelka z zestawu kupionego na wyspie Golden Rose. Oczywiście wzorki są tylko na lewej ręce, bo jak się zdenerwowałam, że nie wyszło mi to, co chciałam, to Parkinson mi się załączył w lewej i było „po robocie”.

02171_untitled

02168_untitled

02170_untitled

Boicie się pająków? 😀 Pozdrawiam!

Skomentuj

