So sweet.. with a zircon

Dzień dobry!

02207_untitled

Wzięło mnie ostatnio na coś słodkiego na paznokciach. I sięgnęłam po Tutti Frutti nr 80 od Vipery. To lakier kremowy o różowo-fioletowym kolorze. Kryje słabo, jednak chcąc uzyskać delikatny efekt można, tak jak ja, nałożyć dwie warstwy i nie będzie to źle wyglądało. Aby mani miało charakter, dołożyłam różowe cyrkonie, naklejone na top coat. Jest słodko, nawet bardzo, ale czasami mam na coś takiego ochotę. A Wy?

Jak się Wam podoba taki kolor? Pozdrawiam! 🙂

02212_untitled

02208_untitled

02210_untitled

Skomentuj

