Graphically with a contour

Dzień dobry!

02228_untitled

Prezentuję dziś swoje pierwsze manicure z konturem. Oczywiście, ono nie było w planach (bo nic szczególnego nie było w planach) i wpadłam na nie dopiero, jak pomalowałam paznokcie na żółto. I jeśli wydaje się Wam, że widzicie dwa odcienie żółtego, to się nie mylicie, bo porównywałam dwa żółtki, które mam: z Editt (bez numeru) i Softera (nr 23). Jaśniejszy żółty, to Editt np. na środkowym lewej dłoni, a ciemniejszy, to Softer np. na środkowym prawej dłoni. Żółtkami nie maluje się zbyt dobrze, jednak Softerem trochę lepiej. Ale miałam wrażenie, że Editt odrobinę lepiej krył. Ogólnie dałam po 3 warstwy, ale na dobrą sprawę powinny być 4.

02234_untitled

Zdobienie wykonałam czarnym linerem MIYO, najpierw malując kontury po bokach paznokci, potem na dole i górze. Następnie pogrubiałam linie i załamywałam. Nie jest idealnie, ani symetrycznie, wiem o tym, ale troszkę muszę zwalić winę na liner, który już mi trochę gęstnieje. Białym linerem robiłam „odblaski”. Mocno inspirowałam się mani, które zobaczyłam w Internecie, ale niestety, zabijcie mnie, nie wiem, gdzie to było.

Jak się Wam podoba takie mani? Próbowałyście? 🙂 Pozdrawiam!

02227_untitled

02231_untitled

 

Skomentuj

