White grey black

Dzień dobry!

02398_untitled

Wielką mam radochę, bo dostałam od wspaniałych pazurkomaniaczek paczuszkę lakierową, a w niej m.in lakiery Flormar, NYX i GR. Wśród nich znalazł się dzisiejszy „gwóźdź programu”, czyli GR Jolly Jewels nr 123. Jest przeboski i przegenialny – tyle mogę powiedzieć 😀 Nie ma co się rozpisywać – wszyscy wiedzą, że JJ są świetne.

Moje pierwsze użycie tego cudeńka, to jedna warstwa na lakierze Rival de Loop (nr 204). Co sądzicie? Ja jestem zakochana! 🙂

02411_untitled

Pozdrawiam!

PS tak, musiałam zaokrąglić boki, bo była awaria :/

02399_untitled

02401_untitled

2 uwagi do wpisu “White grey black

Skomentuj

