Amazing Flormar Pretty!

Dzień dobry!

02428_untitled

Kolejny lakier, który dostałam w lakierowej paczce, to Flormar Pretty nr p29. Cudowny, skrzący się na granatowo-morski kolor. W zależności od bazy, jest albo bardziej niebieski, albo zielony. Ja malowałam nim na czarno-zieloną bazę (Vintage Garden od Wibo nr 5) i kolor wpada w granat.

02430_untitled

Jaki jest sam lakier? Dość rzadki, trudno uzyskać tylko nim krycie. Według mnie, to idealna emalia do stosowania na inne kolory. Maluje się nim dobrze, ma wygodny pędzelek i schnie szybko. Sam
z siebie nie ma powalającego błysku – warto dać top coat, czego ja nie zrobiłam, bo mój się zestarzał i lekko barwi, co szczególnie widać na ciemnych kolorach.

Pretty, jest rzeczywiście pretty, polecam bardzo 🙂  Jak się Wam podoba?

Pozdrawiam!

02422_untitled

02425_untitled

Skomentuj

