NYX!

Dzień dobry!

02457_untitled

Przedstawiam dziś brokatowy lakier NYX Girls. Nr NGP 162, to szara, żelkowa baza ze srebrnym brokatem holograficznym. Brokat jest drobny, aczkolwiek są też średniej wielkości heksy. Maluje się nim dobrze, jednak nie zawsze udaje się nabrać większe drobinki. Po wyschnięciu (szybkim) nie ma ładnego połysku – top coat jest konieczny (pomijając nierówność spowodowaną drobinkami, którą tak trzeba zniwelować). Dla mnie ten lakier nadaje się tylko do nakładania na inną, kolorową emalię, gdyż baza NYXa jest niekryjąca. Idealnym rozwiązaniem jest czarny (tak też zrobiłam u siebie). Może ktoś pokusiłby się o stwierdzenie, że jest to żelek z brokatem i tak trzeba go używać – możliwe. Jednak mi półtransparentny efekt w tym kolorze absolutnie nie odpowiada. Na próbę oraz dla porównania, pomalowałam mały paznokieć samym NYXem – 4 warstwy. Efekt do mnie nie przemawia. Natomiast na czarnym, wygląda cudnie i bardzo się cieszę, że mam tego cudaka w moich zbiorach.

02455_untitled

02460_untitled

A jak się Wam podoba? 🙂 Pozdrawiam!

02456_untitled

02458_untitled

2 uwagi do wpisu “NYX!

Skomentuj

