White stripes… eee, no! Black stripes!

Dzień dobry!

02534_untitled

Dziś mani paskowe, na prośbę Lidki – czytelniczki mojego bloga. W sumie to banalnie proste to mani, jednak chyba w ten wersji kolorystycznej robi największe wrażenie. Nie ukrywam, że brakuje mi czegoś w tym mani – jakiś dodatków. Nakleiłam tylko kwadratowe ćwieki , bo tylko takie posiadam pasujące do stylu i kolorów mani.

Samo wykonanie było proste, ale trzeba mieć pewną rękę. Najpierw pomalowałam paznokcie białym lakierem Classics, potem malowałam paski czarnym linerem MIYO (bardzo go lubię, naprawdę ma wygodny pędzelek). Poprawki nanosiłam białym linerem Ados. Nie pokrywałam całości top coatem, bo na pewno powstałyby smugi.

02541_untitled

Jak się Wam podoba takie mani? Pozdrawiam! 🙂

02535_untitled

02539_untitled

 

 

Skomentuj

