Gold sand

Dzień dobry!

02558_untitled

Stałam się szczęśliwą posiadaczką jednego z nowych piasków Pierre Rene. Wybrałam odcień 08, czyli złoty, z myślą o lecie i opalonych dłoniach. I nie zawiodłam się. Lakier jest uroczy! Jest dość chropowaty i ma drobinki brokatu.  Maluje się nim bardzo dobrze, dwie warstwy wystarczają. Schnie troszkę wolniej niż piaski z Golden Rose, ale w granicach przyzwoitości. Cena, to 10,99zł, także taniej niż GR, a drożej od Lovely. Pozostałe kolory z tej serii też są kuszące i nie wiem, czy nie nabędę innych… 😀

Jak się Wam podoba? Macie inne lakiery z tej serii? Pozdrawiam! :*

02559_untitled

02563_untitled

02561_untitled

2 thoughts on “Gold sand

  1. hmm mam 3 lakiery i osobiście jestem zadowolona z nich 🙂 niestety złoty do mnie nie przemawia.. ;/ nie przepadam za tym kolorem…

Skomentuj

