Nude and nail sticker

Dzień dobry!

02583_untitled

Dziś dwie nowości: lakier z Lovely i naklejki wodne. Zacznę od lakieru, który niestety mnie zawiódł. Nude Nail Polish nr 6, to jeden z kilku nudziaków od Lovely. Skuszona obniżoną ceną (4,99zł) i ładnymi kolorami, a będąca w potrzebie – zakupiłam. Malowanie nim doprowadzało mnie do szału. Ogólnie nie mam nic przeciwko gęstym lakierom, ale ten, to zgroza. Jest gęsty i nie poziomuje się sam. Na dodatek ma kredową konsystencję, która smuży i nie kryje. 3 warstwy to mus, gdyż po dwóch zazwyczaj są prześwity. Na dodatek lakier mi zbąblił, ale tak się namęczyłam z malowaniem, że nie miałam sumienia go zmywać. Kolor jest świetny, ale… tylko kolor 😦

02591_untitled

A teraz przyjemniejsza część tego mani, czyli wodne naklejki. Przyklejanie tych naklejek jest banalnie proste i szybkie, a wzory są urocze i jest w czym wybierać. Ja na pierwszy raz wybrałam słoneczniki, ale w poczekalni mam maki, piórka i jakieś  niebieskie kwiatki. Jak się używa naklejek wodnych? Chyba w wielu miejscach już była o tym mowa, ale pokrótce napiszę. Potrzebna jest woda, kawałek chusteczki, pęseta i nożyczki. Wycinamy wzór i odklejamy wierzchnią warstwę folii (ja na początku o tym nie wiedziałam i zepsułam trzy wycięte wzory;)), po czym fragment z obrazkiem wkładamy do wody. Jak się namoczy wyciągamy (ja wyciągam pęsetą) i delikatnie zdejmujemy kalkę z tekturki. Teraz przyklejamy kalkę na paznokieć (suchy), po umiejscowieniu – delikatnie osuszamy chusteczką. I voila! Gotowe. Teraz tylko pokrywamy całość topem. Ważne jest, by naklejkę dobrze docisnąć do płytki i osuszyć, ponieważ mogą się pojawić bąbelki powietrza pod kalką.

Aby zakryć brzegi kalki dałam 2 warstwy topu, ale myślę, że to może zależeć od naklejek. U mnie folia była na tyle gruba, że po jednej troszkę się odcinała.

Jak się Wam podobają naklejki wodne? I macie jakieś doświadczenia z tymi nudziakami? Bo z tego, co widzę na blogach, opinie są różne… Pozdrawiam! 🙂

02584_untitled

02586_untitled

02585_untitled

Skomentuj

