Luxe&Lush by China Glaze

02632_untitled

Maaam! Mam moje własne, osobiste trzy pierwsze Chinki 😀 Bardzo się cieszę, że znalazły się w moich zbiorach, bo to 3 pozycje z mojej wishlisty ChG. I tak, mam Skyscraper, Mummy May I
i Luxe&Lush. Dziś na paznokciach wypróbowałam L&L, bo musiałam zrobić delikatne mani. Na dwie warstwy Delii nr 11 (mój ulubiony nude, jak dotąd)  nałożyłam jedną warstwę folii. Na serdecznych są dwie warstwy. Co mogę powiedzieć? Nakłada się średnio, jak każdy tego typu top, folia nie rozkłada się równomiernie i czasem trzeba ponownie zamoczyć pędzelek. Sam pędzelek jest dość długi i wygodny. Lakier schnie w miarę szybko, zostawia dość ładny połysk, ale to tak nie ma znaczenia, bo powierzchnię trzeba wygładzić top coatem.

02635_untitled

Podsumowując – jestem zachwycona tą Chinką i nie mogę się doczekać wypróbowania jej na czymś ciemnym. I w ogóle, czekam z utęsknieniem na wypróbowanie dwóch pozostałych!

Jak się Wam podoba takie połączenie? Pozdrawiam! 🙂

02627_untitled

02628_untitled

PS poniżej grupowe zdjęcie nowości 😀 Od lewej Skyscraper, L&L i Mummy May I.

02617_untitled

2 thoughts on “Luxe&Lush by China Glaze

Skomentuj

