Nude by Misa & nail sticker

Dzień dobry!

02746_untitled

Nowy nudziak w moich zbiorach. Tym razem nr 157 (High Waist Hue) od amerykańskiej firmy Misa. Bardzo neutralny kolor, mocno zlewający się ze skórą z ładnym połyskiem. Lakierem maluje się bardzo dobrze, ma wygodny pędzelek, a konsystencja jest dość rzadka. Do krycia potrzebowałam dwie warstwy. Potem nałożyłam top coat, który niestety, starzeje się, nie rozcieńczyłam go i zrobił mi kilka bąbelków. Ale da się to mani nosić. Czas schnięcia Misy jest raczej przeciętny, nie jest to demon prędkości.

Aby coś się na paznokciach działo, nakleiłam niebieskie kwiatki – naklejki wodne. Niestety na lewym serdecznym naklejka lekko się zagięła, co widać, jak się przyjrzymy.

Jak się Wam podoba? Macie inne lakiery z Misy? Też są takie przyjemne w użyciu? 🙂

Pozdrawiam!

02745_untitled

02744_untitled

 

2 thoughts on “Nude by Misa & nail sticker

Skomentuj

