Mummy May I

Dzień dobry!

02758_untitled

Dziś trzecia Chinka z ostatnich zakupów, tym razem Mummy May I. Jest to ciemnofioletowa, żelkowa baza, w której zatopione są fioletowe drobiny brokatu. Oryginalny, bardzo ciemny lakier, który pokochałam miłością ogromną 😉 Ponieważ baza nie jest kryjąca, musiałam położyć trzy warstwy emalii. Nie nakłada się równomiernie, ale nie sprawia większych kłopotów. Schnie szybko
i ma ładny połysk. Wymaga top coatu i to kilku warstw, Ja dałam dwie, bo na więcej nie miałam siły. Ale i trzecia by się przydała.

02764_untitled

Podobnym lakierem do tego, tylko w odcieniu granatowym, jest Meteor Shower też od China Glaze. Ma drobiny w różnych odcieniach niebieskiego i… zastanawiam się nad nim poważnie 😉

Jak się Wam podoba ta Chinka? 🙂 Pozdrawiam!

02760_untitled

02768_untitled

4 uwagi do wpisu “Mummy May I

  1. Pazurki masz przepiękne :)) lakier wygląda na nich cudnie. Ja jednak bym się nie zdecydowała na tak problemowy lakier… nie mam cierpliwości do tylu warstw..

Skomentuj

