Nude by Miss Sporty

Dzień dobry!

02804_untitled

Dziś dwie dobre informacje: 1. mam nowe mani, 2. mam nowe Chinki 😀

Najpierw nowe mani. Nabyłam ostatnio jeden z nowych lakierów z Miss Sporty, odcień 525. Jest to ciepły odcień nude. Lakier ma bardzo przyjemną konsystencję i szeroki, płaski pędzelek, który jest zaokrąglony na końcu, co powoduje, że malowanie tym lakierem, to prawdziwa przyjemność. Emalia jednak nie kryje zbyt dobrze. U mnie są teraz dwie warstwy i daje to efekt lekko półtransparentny. Nie przeszkadza mi to, ale trzecia warstwa byłaby idealna. Ogólnie jestem zadowolona z tego lakieru i nie żałuję zakupu.

02805_untitled

02807_untitled

02808_untitled

02809_untitled

Jeśli chodzi o nowe lakiery, to przyszły dziś do mnie 3 emalie China Glaze: Winter Holly, Hauting
i z nowej kolekcji na Halloween: Howl You Doin’. Już malowałam nimi na próbniku i.. jest szał 😀

Jak się Wam podoba nowe mani? Pozdrawiam! 🙂

 

4 thoughts on “Nude by Miss Sporty

Skomentuj

