China Glaze Monsters Ball Collection 2013 – Howl You Doin’

Dzień dobry!

02832_untitled

Firma China Glaze wypuściła nową kolekcję lakierów na Halloween 2013 – Monsters Ball. W jej skład wchodzi 5 emalii i jeden top coat. Ja wybrałam kolor Howl You Doin’, czyli ciemny fiolet
z niebieskim brokatem i miedzianymi flakesami. Lakier kryje po dwóch warstwach i schnie szybko. Maluje się nim średnio, ze względu na ilość drobinek, ale nie jest bardzo męczące. Powierzchnia po wyschnięciu jest mocno nierówna i wymaga top coatu. I to wielu warstw. Ja nałożyłam dwie, ale nie jestem ciągle zadowolona z efektu. Do 100% pokrycia trzeba by 3-4 warstw, a obawiam się, że wtedy mój top za mocno zmieniłby kolor lakieru.

02838_untitled

Podsumowując, jestem zadowolona z koloru i efektu, ale przeraża mnie nakładanie tylu warstw topu. A Wam jak się podoba? Pozdrawiam! 🙂

02835_untitled

02837_untitled

 

5 uwag do wpisu “China Glaze Monsters Ball Collection 2013 – Howl You Doin’

  1. No ja się w sumie zgadzam z Twoim podsumowaniem 🙂 piękny lakier, ale z tym topem kiepsko, no chyba że jakiś inny sprawdziłby się lepiej 🙂

Skomentuj

