Amazing green by Orly

Dzień dobry!

DSC02064

Prezentuję dziś zieloności, bo dawno nie było u mnie tego koloru. Cudowny, glassfleckowy Orly Meet Me Under The Mistletoe zachwyca mnie, co spojrzę na paznokcie. Ponieważ lakier jest rzadki i nie kryje po dwóch warstwach, postanowiłam dać pod niego bazę. Padło na nowy nabytek, czyli Jungle Adventure (nr 52) od Deborah (całe 2 zł mnie kosztował:D), który dobrze się w tej roli sprawdził. Spowodował, że Orly nabrał głębi i nie ma prześwitów. A jak sam Orzełek? Świetnie! To mój pierwszy i jedyny, jak dotąd lakier od Orly (wielkie podziękowania dla Kasi!) i jestem baaardzo zadowolona. Maluje się nim bardzo dobrze, łatwo się rozprowadza i ma wygodny pędzelek. Schnie szybko, a powierzchnia jest w 100% gładka. Dlatego też nie dałam top coatu, poza tym bałam się, że mój top „zabije” błysk tej emalii.

Jak się Wam podoba? Ja patrzę na niego jak urzeczona 😀 Pozdrawiam! 🙂

DSC02061

DSC02055

DSC02057

2 uwagi do wpisu “Amazing green by Orly

Skomentuj

