The Milky Way (first time galaxy nails)

Dzień dobry!

02910_untitled

Dziś wyjątkowe mani, bo z myślą o przepięknej Kasi (Pilar). Ale wyjątkowe też dlatego, że robiłam pierwszy raz galaxy nails. Świetna zabawa, ale wymaga skupienia i użycia miliona lakierów 😀 Myślę, że sposób wykonania nie jest Wam obcy, ale pokrótce napiszę, co i jak. Potrzebna jest ciemna baza, ja użyłam w tym celu granatowego Max Factora (dwie warstwy) Cloudy Blue, a także lakiery w odcieniach fioletu granatu i białym. Aplikatorem do nakładania cieni nanosiłam cienkie warstwy tych lakierów, tak aby na siebie zachodziły i tworzyły wielobarwne plamy. Całość pociągnęłam mgiełką SB mini, a na biały lakier (Drogę Mleczną) nałożyłam srebrny brokat z I-nails oraz pojedyncze białe piegi wyciągnięte z lakieru JJ od Golden Rose. Całość zalałam dwoma warstwami top coatu (najpierw KillyS, a potem Euro Fashion). Nie podaję wszystkich numerów emalii, bo jest tyyyyle tego… W razie co, pytajcie w komentarzach. 🙂

02912_untitled

02913_untitled

Jak się Wam podoba? 🙂 Pozdrawiam!

02903_untitled

02904_untitled

2 thoughts on “The Milky Way (first time galaxy nails)

Skomentuj

