Liebster Blog Award – nominacja :)

Dzień dobry!

Chyba jestem ignorantką blogową, bo trochę nie wiem, o co biega 😉 Jednak od początku: Cytrynowe Marzenie nominowała mnie do zabawy, która polega na odpowiadaniu na 11 pytań zadanych przez Nominującą osobę. Potem samemu nominuje się 11 osób, których blogi mają małą liczbę obserwatorów i zadaje im się swój zestaw pytań. Zabawa ma na celu wzajemną promocję blogów. Ponieważ jeszcze nie wiem, kogo nominuję, na razie zostaję przy odpowiedzi na pytania Cytrynki:

1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? Zachęciły mnie znajome forumowiczki i narzeczony.

2. Czy prowadzisz pamiętnik? Heh, nie.

3. Przy jakich dźwiękach się odprężasz? Zbyt różnorodnych, by je wymieniać…

4. Z czego jesteś najbardziej dumna? Z tego, że jestem tym, kim jestem.

5. Co chciałabyś w sobie zmienić? Nie zastanawiam się nad niemożliwym 😉

6. Co sądzisz o zabawach typu Liebster Blog Award? Sądzę, że są trochę dziecinne.

7. Czego Ci w życiu brakuje? Pewnych osób, z którymi niestety, nie mogę się regularnie widywać.

8. Co chciałabyś w życiu osiągnąć? To, co zadowoli mnie, a sprawi, że Rodzice i narzeczony będą dumni.

9. Gdy byłam dzieckiem chciałam zostać…? Policjantem dochodzeniowym, potem projektantem mody.. były jeszcze inne pomysły, ale nie pamiętam jakie.

10. Jakbyś mogła wybierać to gdzie byś chciała mieszkać? Ze względów sentymentalnych – w okolicach z dzieciństwa, a z wielkiej miłości do Grecji – na Krecie,

11. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Nie mam. Jednak bardzo lubię czarny, zielony, szary.

Dziękuję za uwagę 😉 Pomyślę dziś nad nominacjami.

4 uwagi do wpisu “Liebster Blog Award – nominacja :)

Skomentuj

