Shopping!

Dzień dobry!

Ostatnio przybyło u mnie trochę nowości… Zakupiłam dwie odżywki Nail Tek: II i III (nie ma zdjęcia) – testuję, zobaczymy. Jedyne co na teraz: one dają matowe wykończenie, czego się nie spodziewałam.

A teraz, co na zdjęciach. Delia Emalia Kropkowa nr M04 z nowej serii lakierów. Miałam już mani z nim, ale nie dałam rady napisać postu i zrobić zdjęć. Ale postaram się jak najszybciej wrzucić coś o niej, bo jest całkiem sympatyczna. Dalej Essie No More Film – właśnie mam go na paznokciach – oby jutro wyszły zdjęcia 🙂 I trzeci: NFU OH 52 – przepiękny! Nie mogę się doczekać, aż go użyję. Ogromne podziękowania dla Agi :*:* 🙂

02983_untitled

Drugie zdjęcie, to kilka lakierów Simple Beauty, w tym słynna mgiełka. Ogromnie jestem ich ciekawa, ale kiedy ja je będę testować!? 😀 Prócz zielonego, wszystkie mam dzięki Agnieszce – dziękować :* 🙂

02984_untitled

Postaram się regularnie wszystko testować i pokazywać. Pozdrawiam! 🙂

 

2 uwagi do wpisu “Shopping!

Skomentuj

