No more film by Essie

Dzień dobry!

03000_untitled

Mój pierwszy Essie jest już u mnie i… jestem zauroczona! Kolor kolorem – piękny, głęboki. Ale sam lakier! – rzadki, ale kryjący po dwóch warstwach w 100%, świetnie się samopoziomuje i szybko schnie. Pędzelek dość wąski ale wygodny, łatwo nim pomalować przy skórkach. Emalia ma piękny połysk; u mnie jest pokryta jedną warstwą top coatu. Niestety kolor jest trochę  przekłamany – jest bardziej fioletowy niż niebieski.

Ciekawa jestem, czy wszystkie Essie są takie przyjemne w użyciu… jakie kolory polecacie? Pozdrawiam! 🙂

03004_untitled

 

2 thoughts on “No more film by Essie

  1. Nie kupiłam tego koloru, bo nie zbyt dobrze czuję się w takich ciemnych kolorach na paznokciach. Jeśli chodzi o kolory jeszcze na teraz to słynny Watermelon, Cute as a Button, Splash of grenadine czy Tart Deco. Śliczny jest też Fiji, Sand Tropez czy Muchi Muchi. Ale musiałabym wymieniać bez końca 🙂

    1. dzięki za informację. Akurat żaden z wymienionych przez Ciebie, nie jest na mojej wish, ale zaraz im się przyjrzę 😉

      EDIT: oj, niestety, te kolory to nie moja bajka 😦

Skomentuj

