Nfu-Oh 52

Dzień dobry!

03027_untitled

Z przykrością zawiadamiam, że połamałam paznokcie. Migdały pooooszły! Zmuszona byłam spiłować wszystkie na kształt kwadratopodobny, w związku z tym popsuł się trochę Essie i zrobiłam tuning. Aczkolwiek wcale tego nie żałuję, bo wypróbowałam genialnego Nfu-Oh. Nufuś ma półprzeźroczystą bazę w odcieniu fioletu, która jest niekryjąca i nawet nie próbowałam na próbniku osiągnąć krycia. Ten lakier trzeba stosować na kolorową bazę i już. A jest genialny! Flakesy mienią się na granatowo i zielono, nabiera się ich dużo na pędzelek, więc efekt jest już widoczny po pierwszej warstwie. U mnie są dwie warstwy na No More Film od Essie. Lakier schnie szybko i ma ładny połysk. Pędzelek jest średniej szerokości, ale miły w użyciu. Całość pokryta 1 warstwą topu.

Lubicie flakesy? Pozdrawiam! 🙂

03028_untitled

03021_untitled

03022_untitled

 

6 uwag do wpisu “Nfu-Oh 52

  1. Chyba oszalałam! Strasznie mi się podoba 😉 Lubię jak coś mi się błyszczy i mieni- jestem jak sroka 😀

Skomentuj

