Delia M04 !

Dzień dobry!

03091_untitled

Zmalowałam mani Delią i proszę bardzo, pokazuję. Ponieważ emalie z tej serii są niekryjące, wymagają podkładu kolorystycznego. Moja, to numer M04 i ma bazę białą półprzeźroczystą, dlatego też pokazuję na białym tle (jedna warstwa Classics’a). Na biały lakier nałożyłam dwie warstwy Delii, a na wszystko warstwę top coatu. Dla próby, na obydwu serdecznych nałożyłam przed Delią jedną warstwę Circus Confetti z Essence, ale praktycznie różnicy nie widać. Jaka jest moja ocena emalii kropkowej? Bardzo dobra, tym bardziej, że cena to 4,99zł. Z pewnością nie jest to lakier idealny, ale za te pieniądze jest świetnie. Nie jest bardzo rzadki, jednak nie jest kryjący.
Na pędzelek nie zawsze nabiera się tyle samo drobin i czasem mało, ale nakładanie można opanować, tak aby nanieść wystarczającą liczbę piegów. Piegi są małe w kolorze granatowym, złotym  i srebrne/holograficzne oraz duże turkusowe oraz czerwone. Czas wysychania jest raczej przeciętny, ale z topem wysuszającym nie jest to bardzo męczące. Pędzelek jest taki jak we wszystkich Deliach – przeciętny, średniej grubości, dość wygodny.

Szkoda, że pozostałe numerki są tak do siebie podobne, bo skusiłabym się na więcej. Z tej serii mam numer 04 oraz 08 (pokazywałam TUTAJ). A jak się Wam podoba? Macie inne odcienie? Pozdrawiam! 🙂

03092_untitled

03090_untitled

03089_untitled

03093_untitled

Skomentuj

