Red & glitter

Dzień dobry!

03180_untitled

Krótki post przed weekendem: czerwony EG od Wibo nr 280 oraz słynna mgiełka nr 16 od Simple Beauty. To moje pierwsze użycie błyskotki od SB i jestem oczarowana! Ma niewielkie drobinki
w kolorze srebra z holograficznym, wielokolorowym połyskiem. Nakłada się ją bardzo dobrze, szybko schnie i wymaga minimum jednej warstwy top coat’u. Mgiełka potrafi zwykły lakier zamienić w cudne mani. Na tym czerwonym, który mam dziś przypomina mi szron. Niestety, na zdjęciach nie widać, że mieni się na różne kolory, a nie tylko na srebrny…

03181_untitled

Jednak, co ważniejsze – udało mi się spiłować paznokcie na migdały! Wiem, że nie są idealne, troszkę zbyt krótkie by nadać ładny kształt. Ale teraz jestem już na dobrej drodze 🙂

Jak się Wam podoba takie połączenie lakierów? I powrót do kształtu? 🙂 Pozdrawiam! 🙂

03172_untitled

03173_untitled

2 thoughts on “Red & glitter

  1. Kształt za chwilkę doprowadzisz do doskonałości. Połączenie lakierów jest świetne. Ta mgiełka wchodzi na moją wish.

Skomentuj

