Stylenomics & Boo-gie Down

Dzień dobry!

03378_untitled

Po dłuższej przerwie wracam z Essie i China Glaze na paznokciach. W poprzednim mani, które pokazywałam, bazą był Essie Stylenomics, jednak nie było widać koloru. Dziś pokazuję ten lakier sam, z delikatnym akcentem brokatowym. O Essiaku nie będę się już rozpisywać, bo wszystko na ten temat było powiedziane ostatnio. Lakier ciężko dobrze sfotografować, gdyż jest bardzo ciemny,
a odblaski nie pomagają. Jednak w naturalnym świetle, na żywo widać, że jest to zielony, a nie czarny. Lakier ma raczej ciepły odcień zieleni. Na serdeczne i kciuki nałożyłam mój najnowszy brokat z China Glaze, czyli Boo-gie Down z tegorocznej kolekcji Halloweenowej (to mój drugi lakier z tej kolekcji – wcześniej pokazywałam Howl You Doin’). Lakier ma kilka gatunków brokatu w 3 kolorach: czarnym, złotym i białym. Mamy tu małe, średnie, duże i bardzo duże piegi oraz trawki. Na pędzelek nabiera się dość dużo drobin i nakłada się je wygodnie. U mnie jest jedna warstwa, która wysycha w miarę szybko i nie ma dużego połysku. Do przykrycia brokatu potrzeba 2 warstw topu (u mnie jedna). Ja jestem zauroczona jednym i drugim lakierem. Chinka wymaga jasnej bazy, by pokazać cały jej urok, jednak tutaj pasowała mi kolorystycznie.

A Wam jak się podobają te lakiery i połączenie? Pozdrawiam! 🙂

03369_untitled

03373_untitled

03361_untitled

03374_untitled

2 uwagi do wpisu “Stylenomics & Boo-gie Down

Skomentuj

