Deborah Carpe Diem

Dzień dobry!

03410_untitled

Niedawno w moje ręce wpadły dwa lakiery Deborah Milano Pret a Porter. Dziś pokazuję nr 57 Carpe Diem. Trudno go określić, bo to trochę duochrom, ale w sumie widać w nim więcej niż dwa kolory.
Co przeważa? Grafit z nutą fioletu. Czasem widać tylko grafit, czasem jest mocno fioletowy. A pod pewnym kątem do światła, jest jakby turkusowo-zielony. Kolory są przybrudzone, nie są czyste ani oczywiste, także mój opis jest mocno subiektywny 😉 Aby pokryć płytkę zadowalająco, trzeba nałożyć 3 warstwy. Pędzelek nie jest duży, lekko spłaszczony i wygodny. Można bardzo dokładnie pomalować przy skórkach.  Lakier schnie dość szybko i ma ładny połysk, ale ja i tak nałożyłam warstwę topu.

03415_untitled

Drugi lakier Deborah, który posiadam, to Jungle Adventure (nr 52) – zgniła kremowa zieleń (pokazywałam tylko w butelce). Z obydwu jestem zadowolona i mogę polecić z czystym sumieniem. Na pewno, jak będę miała okazję, to sięgnę po inne lakiery tej firmy.

A Wam jak się podoba ten kolor? Pozdrawiam! 🙂

03408_untitled

03414_untitled

Skomentuj

