Nude & nail stickers

Dzień dobry!

03432_untitled

Dziś manicure do pracy, czyli nude z delikatnymi naklejkami. Lakier dopadłam wczoraj, zupełnym przypadkiem, w oszałamiającej cenie 4,4zł. Firma For Your Nails, to dla mnie nowość, dlatego chciałam wypróbować. Trudno mi określić odcień (nr 23), bo jest nietypowy. W sumie dość ciemny, lekko wpadający w „kawę z mlekiem”, ale trąci różem. Emalia nie kryje zbyt dobrze, musiałam dać
3 warstwy, by zminimalizować prześwity. Ale schnie dość szybko, więc nie było to mocno uciążliwe. Co ciekawe, lakier ma bardzo ładny połysk po wyschnięciu. Pędzelek jest dość cienki, okrągły ale końcówka jest skośnie zakończona (nie wiem, czy przypadkiem, czy wszystkie tak mają) i malowało się nim w miarę dobrze. Kwieciste naklejki pochodzą z Pepco, są trochę grube i na dobrą sprawę, powinnam dać jeszcze jedną warstwę topu.

03434_untitled

Jak się Wam podoba taki nietypowy kolor? Pozdrawiam! 🙂

03428_untitled

03429_untitled

One thought on “Nude & nail stickers

Skomentuj

