Glassfleck by Flormar

Dzień dobry!

03476_untitled

Tego lakieru chyba jeszcze nie pokazywałam, a zdecydowanie warto! Flormar z genialnej kolekcji Miracle Colors, nr U18, to fioletowy glassfleck, który jest niekryjący. Nałożyłam go w dwóch warstwach na Selenkę (na zdjęciach wygląda jak niebieska, ale to bardziej fiolet). Nie naniosłam top coatu, bo nie chciałam by zepsuł mi to mani. Emalią Flormar jestem zachwycona, uwielbiam takie lakiery. Pięknie połyskuje w słońcu, dobrze się nim maluje (aczkolwiek pędzelek jest bardzo długi
i trzeba się przyzwyczaić) i schnie przyzwoicie. Chętnie przygarnę inne lakiery z tej serii. 🙂

03477_untitled

Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

03468_untitled

03474_untitled

 

Skomentuj

