Sand again!

Dzień dobry!

DSC02399

Przybywam z nowym mani piaskowym. Wpadły w moje ręce piaskowe lakiery marki Gabriella Salvete Stars Enamel, dostępne np w czeskich Rossmannach. Mam trzy kolory, ale dziś użyłam dwóch odcieni: 04 Mistero Grey i 06 Aquamarina. Lakiery mają typową piaskową konsystencję, nie różnią się w niczym od piasków Golden Rose. Schną tak samo szybko i kryją po dwóch warstwach. Mają wygodny, lekko spłaszczony pędzelek. Zachwycają mnie kolory, bo 06 to jasny morski, a 04 to szary z domieszką brązu. Lakiery mają brokatowe małe drobiny oraz większe „lustereczka”, dzięki czemu pięknie połyskują. Faktura jest zbliżona do GR. Uważam, że są porównywalne do GR – jestem z tych nowości bardzo zadowolona. Postaram się wkrótce pokazać trzeci odcień – brokatowy róż.  Piaski te kosztują w przeliczeniu na PLN ok 11zł.

Jak się Wam podobają? 🙂

DSC02397

DSC02398

3 thoughts on “Sand again!

  1. Ten szaro-brązowo-różowy wygląda świetnie. I pomyśleć, że właśnie wróciłam z Czech nie zaglądnąwszy do tamtejszego Rossa…

Skomentuj

