Space Dust

Dzień dobry!

03542_untitled

Szaleństwo piaskowe trwa, coraz więcej firm wprowadza emalie z efektem piaskowym. Za trendem podążył też Rimmel i tak dostępne są już w drogeriach lakiery Space Dust. W tej serii dostępnych jest 5 odcieni, a ja dla siebie wybrałam nr 003 Aurora. Kolor jasny, można powiedzieć, że piaskowy nudziak z lustereczkami. Konsystencja nie różni się niczym od innych piasków, dużym plusem jest natomiast płaski szeroki pędzelek, którym bardzo sprawnie się maluje. Lakier schnie szybko, do ładnego efektu potrzeba 3 warstw. Efekt ziarnistości nie jest tak mocny, jak np u Golden Rose Holiday. Rimmel jest mniej „chropowaty”. Ogólnie podoba mi się ten lakier, jednak żaden inny kolor z tej serii już mnie nie kusi.

Jak się Wam podoba taki jasny piasek? Pozdrawiam! 🙂

03546_untitled

03545_untitled

4 thoughts on “Space Dust

  1. O masz…… Czy to oznacza, że „muszęgomieć”? Cudownie się prezentuje!
    Bardzo podoba mi się kształt pazurków

Skomentuj

