Get clover it!

Dzień dobry!

03554_untitled

Nie mogę się napatrzeć na ten lakier! KBShimmer tworzy cuda w buteleczkach, chciałabym całą ich kolekcję. Dzisiaj pokazuję Get clover it – żelkowa butelkowa zieleń, o bardzo nasyconym, głębokim kolorze, z drobnym zielonym brokatem oraz dużymi piegami w 2 odcieniach zieleni oraz złocie. Lakier nie jest kryjący i troszkę żałuję, że nie położyłam kolorowej bazy, bo aby uzyskać w miarę dobre krycie musiałam nałożyć chyba z 5 warstw. Całość pokryłam top coatem. Trudno powiedzieć coś o schnięciu, bo nie czekałam zbyt długo pomiędzy warstwami  i całość schła jakieś 2h. Niestety, lakier w czasie podróży, długo leżał na jednym boku i piegi zbiły się na jednej ściance, przez co ciężko było je nabierać. Mam nadzieję, że odstoi się u mnie i piegi rozłożą się bardziej równomiernie, bo nie ukrywam, chciałabym ich jeszcze więcej na paznokciach. Niemniej jednak, jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, kolor jest obłędny i… chcę więcej KBS’ów!

A Wam, jak się podoba? Pozdrawiam! 🙂

03557_untitled

03558_untitled

6 thoughts on “Get clover it!

Skomentuj

